España

Hejj!

Det var ett tag sen (igen haha) men den här gången så var anledningen faktiskt att jag varit på Mallorca med la familia i en vecka :D
Vi hade det superbra! Bada i turkost hav. Sola. Äta på restaurang varje kväll. Äta en härlig frukostbuffé varje morgon... Jag ville inte åka hem!
När vi stog utanför hotellet och väntade på bussen som skulle ta oss till flygplatsen så var det alldeles blå himmel och jättevarmt. Och när man landar här i Sverige så bara öser regnet ner. Jättekul. Eller inte. Men men, finns inte så mycket att göra åt det :)

Jag lovar att det kommer en massa härliga bilder snart, antagligen imorgon! Men tills dess så får ni nöja er med lite bilder på hotellet (som var vääldigt bra enligt mig!)












Puss på nosen / Linnéa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0