hemma från gotland nästa katrine holm ;)

Nu kommer jag bli lite aktivare på att blogga igen ;)
Jag orkar inte skriva en lång text om min sommar det är ändå ingen som orkar läsa xD
Men min sommar har varit som de flästas. Solat och badat på dagarna och haft roligt på kvällarna ;D

här kan ni se min sommar i bilder :D


vi var ett jätte stort gäng som grillade i raukarna

 
Elin, Amelia, Nikita och jag när vi spelade tennis ;D


när vi badade mitt i natten ^^


varje tisdag var det trubadurafton och det var helt galet mycke folk


jag och elin åker ring, så grymt KUL!!


jag och Elin när vi åker på limpan (vår coola cyckel) :P


bamsekram <3

hoppas ni haft en lika bra sommar som jag :D
PUSS PUSS// Terese ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0