Idag har jag...

... shoppat en MASSA! Jag, Amanda och Mamma åkte iväg för en lång shopping-dag, inklusive en mysig lunch :) Jag hittade en del. Men jag hade faktiskt ganska mycket pengar på kontot. Dom bara väntade på att bli använda! Jag lovar hihi :)

Här är det nya:


 
Hängare till alla mina smycken   120 kr   Lagerhaus
(Fick av mamma ♥)



Kalender, egen design    99 kr  Akademibokhandeln
(Fick av mamma ♥)



Plånbok          199 kr        Accent



Bronspuder        96 kr (med rabbat)        Åhléns



Rosa mössa          79 kr        Bik Bok



Mössa          79 kr        Zara



Matchande halsduk          129 kr        Zara



Tröja          199 kr        Cubus
(Fick av mamma ♥)



Jeanstights med ''nitar''      74 kr på rean!    Cubus
(Fick av mamma ♥)



Jeanstights          299 kr        Cubus
(Fick av mamma ♥)


Svart tröja          179 kr        New Yorker



Tröja med spetsärmar      99 kr    New Yorker



Grå kofta          99 kr        H&M



Rosa Tröja          249 kr        JC



Converse (barnstorlek :$ haha)          440 kr (20%)        Stadium
(Mamma betalar hälften)


Förlåt för att vissa bilder är lite suddiga..

Är väldigt nöjd med alla köpen! :)




Nu ska jag och Amanda baka. Smarrigt!


Ha en fortsatt härlig kväll
Puss / L ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: jaja blev skit nöjd :D <333

2010-08-22 @ 13:07:53
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åhh du har ju oxå shoppat en massa fint! :D

pudret från isadora är grymt bra, men ja fick betala 200 för mitt :( <3

2010-08-22 @ 19:41:05
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0