Sara

Min vän Sara ville att jag skulle göra ett inlägg om henne... Så då gör jag väl det då! :)


Sara är en liten köttbulle. Inte för att hon är rund eller nått, utan för att hon är bruuuun! Plus att hon och jag brukar vara köttbullar ibland. Det tycker vi om. Pluus att hon är liten och söt. Precis som en köttbulle. Fast jag är mindre.. ovanligt att jag är mindre än nån..



ibland hänger inte sara med när vi springer hand i hand



vi är ganska bra på att stå på huvudet...



...och på att leka häst och ryttare



söt som en köttbulle! hihi ♥




Egentligen så var min och saras plan att klistra ihop oss på ett visst ställe med en viss sak innan lägret, men det blev ju aldrig av! Det var ju lite synd. Och nej, jag tänker inte berätta mer detaljerat..




Du är en sann vän! ♥


Puss / L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0