shoppingdag

Idag var jag och köpte lite julklappar med mamma! :) Inte så speciellt mycket, bara till Amanda. Fick med mig en klänning jag ska ha på julafton och även örhängen och armband till det. Visar snart.

Jag bara måste berätta en sak som hände, för det var ju lite... kul. Eller jag vet inte. Iaf, när jag var och provade klänningen så stog jag där i leggins och bh. Så ser jag i spegeln, att en unge lagt sig på golvet och kollar in under dörren! Sen hör jag honom säga till en annan unge ba "Jag såg en nakenfis! Nakenfis, nakenfis, nakenfis!" Och så ligger det plötsligt två styckna där och kollar på mig. Aslänge också. Jag ville inte skälla ut dom direkt eller nått, haha, dom var ju trots allt bara barn. Men asså jag menar, det är inte så kul att byta om med fyra uppspärrade ögon under dörren. Jag stirrade på dom hela tiden men dom slutade inte. Asså killen hade typ hela huvudet i provhytten. Men sen när mamma kom för att säga något till mig så försvann dom äntligen.
var det inte så jättekul direkt, men nu efteråt så låter det ju ganska komiskt.


Bilderna:









Puss och ha en bra lördagskväll,
/ Linnéaaaa ♥

Tycker jag och Terese har varit väldigt duktiga på att uppdatera idag förresten! En applåd till oss.


Kommentarer
Postat av: Skantz

HAHAHAHA jag bajsar på mig xd VAD KUUUL! <333

2010-12-18 @ 18:47:15
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0