Sjuk

Hejpåer!

Om ni ser på bilderna i det förra inlägget så förstår ni nog att dansuppvisningen va GRYYYYYYM! Åh, vad jag älskar't!

Det var dårå därför jag inte har kunnat blogga i helgen. Och inte igår heller, för då var jag magsjuk... Inte kul. Säger bara tur att jag inte blev det tidigare för då kunde jag inte varit med på uppvisningen ju! Men idag känner jag mig bättre, inte illamående eller så, men däremot väldigt snurrig och lite konstig haha :) Jag kommer vara hemma imorgon också, för jag känner att jag inte kommer orka gå till skolan.

Hoppas ni mår bättre än mig! :)
Puss / L ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej!

Tänkte fråga hur gammal du är?

2010-12-09 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0