Spa @ Simone

Igår kväll hade jag den skönaste, mysigaste kvällen på länge ^^
Det var jag, Sara och Ellen som var hemma hos Simone. Vi Började med att gå ut i kylan och bade i deras jacuzzi med musik och dricka i en flytande glashållare. Efter det gick vi in i bastun för att bli riktigt varma för att sedan kunna springa ut och rulla oss i snön, iskallt var det!! Sen blev det ansiktsmasker med gurkor på ögonen 8)

Sen satte vi på Björn Gustafsson filmen och det kanske inte var den bästa idén... Alla somnade och sen vaknade vi kl 2.30 och jag och Sara skulle komma hem också. Men det löste sig var bara att ringa pappsen :D







Tack för kvällen tjejer! ♥

 

Puss // Terese


Kommentarer
Postat av: Pappa päron

Kul Terese

Du skulle ha ring och talat om när du skulle bli hämtad!! Jag hade somnat då du ringde:( skall aldrig mer hämta Blä!!

2010-12-21 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0