svenska hollywoodfruar

God morgon!

Har nyss ätit frukost, och nu sitter jag och halvkollar på tv:n. Julia kollar på ett inspelat avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar", men jag har redan sett det. Det är alltid kul att kolla på det programmet, och Maria är ju sköönast!

Idag ska jag inte göra något jättespännande, kanske åker med dom andra till Ikea. För jag vill göra om mitt rum, men jag vet inte exakt hur. Sen ska jag duscha, måla naglarna och lite andra sånna tjejgrejer! Det är ju nyår imorgon!


typ nyvaken och osminkad..

Pussochkram / L ♥


Kommentarer
Postat av: Elin Skantz

Kan du göra en design till mig när du har tid (A)<333

2010-12-30 @ 12:52:54
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0