vad söt du är




Den här låten har jag sjungit på heela dagen. Den e ju så gullig tihi.
När jag vaknade så satte mig vid datan en liten stund och sen vid tv:n. Jag orkade inte äta frukost, för jag är så slö, haha men till slut så blev det en macka och te typ halv två. Vadå segt? Hela dagen har varit ganska seg. Det enda speciella jag gjort är att jag och Amanda åkte till centrum för att hitta julklapp till mamma, men vi hann bara gå in i tre affärer innan dom stängde. Vi hittade alltså ingenting.

Kvällen kommer fortsätta vara lika seg och icke händelserik. Men jag orkar inte hitta på något. Det blir nog iallafall Sex and the city som går på fyran klockan halv tio, och Ben & Jerry half baked till det!

Pussar / L ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra att du skrev det, jag hade glömt!! ;) men du..... Ja vill också ha ben & Jerry :o puss

2010-12-11 @ 21:32:00
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0