norge

God, tidig morgon!

Vaknade klockan imorse! Blev väckt av mamma och pappa som var väldigt tysta egenligen, asså dom skulle till jobbet... Men jag är ganska lättväckt -.- Och sen gick det självklart inte att somna om. Tyyyyypiskt.

Igår va en riktigt kul dag! Helt underbar om jag får säga det själv. Eller? Nä. Jag satt i bilen i ca 6 timmar och fick ont i rumpan, även fast bilsäten brukar vara ganska mjuka. Men vi kollade på två filmer, och då går det fortare.
Jag sa aldrig det, men vi firade nämligen jul i Norge! Vi brukar fira vartannat år där, med släkten på mammas sida, och vartannat år här, med släkten på pappas sida dååårå. Vi kunde inte stanna där mer än från onsdag till söndag den här gången :( Eftersom mamma och pappa jobbar. Men det är alltid lika mysigt i Norge, hihi, och tuuuuuusen takk for en kjempekoselig julefeiriiiiing! Hahah, jag kan norska ju?


aaaaaadå


Kan lägga in lite fler bilder snart! :)

Puss / L ♥


Kommentarer
Postat av: Anniken

Du er jatte flink på at skriva norska Linnéa :D

Var jatte mysigt og fira jul med er <3

2010-12-27 @ 12:18:27
Postat av: Anonym

Kjempebra, Linnea, håper dere kommer tilbake snart ;)

2010-12-29 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0