Amanda här!

Halloj! Nu gästbloggar jag, Amanda, här då ;)

Idag har vi varit på ett ställe och fikat, mums! :D
Fråga Linnéa om hon gillar fika, svaret år såklaaaart nej. Haha skoja det är ofc ja! Hon är ett riktigt kakmonster.
Sen så kan jag ju säga att hon e en mjölkstuvademakaronerfjärt! Hahha. Nee då, ta bort fjärten ;) Hon e en mjölkstuvade makaroner älskare! ;) Och det blire till middag, namnam :D

Nej nu ska jag blogga lite på min och Elins blogg. Jag ska nämligen blogga på Elins blogg medans hon är i Spanien! Fast jag kan inte göra det båda veckorna hon är där... Menmen! Här kommer en vacker bild på min syster Linnéa.


Bild tagen nyss... Väldigt vacker om jag får säga vad jag tycker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0