en dag i småland

Hejsan!

Just nu är jag i Småland om ni inte visste det. Farmor och farfar har två stugor här. Jättemysigt! :)

Idag har jag kikat lite i affärer men jag köpte inget. Sen mumsade jag i mig en glasstrut med en choklad- och en nougat krokant-kula. Goootti! När vi kom tillbaka så satte jag mig och läste ''Klick!'' i solen innan det var dags för middag och efter det bad. Mysigt säger jag bara.

Nu sitter jag här och tittar lite på tv och viftar bort flugor som går på mig. Haha dom kittlas.


 






Ha det så bra i sommarvärmen!
Puss&kram Linnéa




Kommentarer
Postat av: Skantz

svar: okej :)<33333

2010-07-10 @ 22:34:12
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0