God morgon!

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för att Elin har konfirmation idag! :) Egentligen så behövde jag inte vakna förrän klockan 9, men jag vaknade av mig själv runt 08.15 av att en kråka satt utanför mitt fönster och skrek! Brukar vakna av det ibland -.- Men men. Det gjorde inte så mycket, för då har jag ju tid att blogga innan jag åker.

Igår var det ju sååå skönt väder! Men det som var lite synd var att jag inte kunde åka och bada eller nått, eftersom vi skulle åka och hämta Amanda och Julia från Sports Camp. Dom skulle dansa inför allihopa, och Julia + 4 till dansade på scenen. Så det ville jag självklart se! Dom var superduktiga!

Sen på kvällen så var vi på middag hos en granne. Där badade vi iof :)
Lägger in en bild på kvällens klädval.


  


Fick bara ta nånting lite snabbt.


Nu måste jag göra mig iordning!
See ya, puss / Linnéa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0