Gotland

Igår kom Moster och kusinerna Johanna och Mickis också hit. När dom kom så åt vi en jätte god köttfärspaj och sen åkte vi och tog ett kvällsdopp MYSIGT!, då var det 25°C i vattet. Det är grymt varmt för att vara här, det brukar ungefär vara 16°C.
Idag så har vi badat och solat, men efter lunch så gick solen i moln :(. Då åkte vi istället till hoburgsgubben och åt mjukglass.
Nu så ska vi äta middag sen ska vi gå på CIRKUS!!! haha. Det är tradition, jag och Marcus har gjort det sen vi var jätte små ^^. Sen efter cirkusen är det trubadurafton på ett ställe. Det är två unga killar som spelar och sjunger, en av dom är han som var med och spelade gitarr i latjolajban förrut om ni kommer ihåg xD.
Pågrund av allt detta kommer jag missa Eric Saade på allsång på skansen :O, Men jag får se reprisen ;D.

Ha det gött// Terese


Jag på hoburgsgubben :D

Jag lägger in flera bilder från gotland senare, hinner inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0