härligt värre

Halloj!

Idag har varit en häärlig dag. Började med en choklad-frukost. Haha, jag åt först Nesquik med mjölk och sen en macka med Nutella. Inte nyttigt, men mycket gottii!

Sen bar det av till stranden för att sola och bada. Närmare bestämt till Vättern!
Jag tyckte det var lite kallt i vattnet först, men jag hann inte tänka så mycket mer på det innan Amanda helt plötsligt kom bakifrån och kastade sjögräs på mig! Då sprang jag ner i vattnet för att komma undan och sen började jag samla ihop lite sjögräs i handen för att kunna ge igen. Haha jag och Amanda hade värsta kriget där på stranden. Och vet ni vad? Jag tror jag var den som fick till bästa träffen av oss (eller vad man ska säga) - Jag stoppade in en massa sjögräs innanför hennes bikiniunderdel! HAH! Rätt åt dig. Haha nej men det var faktiskt kul att ha sjögräs-krig...

Innan vi åkte tillbaka så blev det minigolf-spelande och köp av polkagrisar!

Efter middagen blev det ett mysigt kvällsdopp igen :)


Ni får ha det så bra! Puss från krulltotten själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0