hemma från norway

Halloj!

Det var ett tag sen. Kan bero på att jag har varit i Norge i en och en halv vecka :D Kom hem för några timmar sen!

Jag hade det super, precis som varje år. Vädret kunde ha varit litte bättre, vi hade bara en hel-dag på stranden en gång. Men vi gjorde mycket annat kul dom andra dagarna! :) Har alltid kul med alla kusiner ♥

För er som inte visste det så är jag halvnorsk ;) Så varje sommar brukar familjen + norska kusinerna och så åka till vårt hus vi har på Tjöme som det då heter. Det är som Sveriges västkust, - Hav och kala fjäll. HÄRLIGT värre!




haha!
fler bilder kommer imorn




Hörs, Puss&Kram / Linnéa ♥


Kommentarer
Postat av: Skantz

sv; HAHA JAG MED! x')<333

2010-07-29 @ 10:08:22
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0