Lista Linnéa

UTSÉENDE

vilken ögonfärg har du?: blå
hur lång är du?: hela 155! :O
vilken hårfärg har du?: brunt
långt eller kort hår?: mellanlångt 
piercingar i anisktet?: neej
vill du ha kort eller långt hår?: längre än vad jag har nu :P


SENASTE DU...

åt: kaka :D haha typiskt mig 
drack: Lingondricka
du fick sms från och vad de stod: Moa - Okki:-D<333
du skrev sms till och vad du skrev: Moa - Nä inte än :-P <33
sa: okej
kramade: kommer inte ihåg.. :P


KÄRLEK

är du singel: Ja
ditt förra förhållande va med: haha. . . .
gillar du någon just nu: nej
hur många seriösa förhållanden har du haft: inga
vill du vara singel: nejj
vill du gifta dig: jaa senare i livet ja!


VÄNSKAP

den som vet mest om dig: Jag vet inte riktigt :P
flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: fler bra!
någon du saknar att umgås med: Kanske
någon kompis som bor långt ifrån dig: nej tror inte det x)
den du har mest minnen med: Moa, Natalie och Terese <3
har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: mjo


ÖVRIGT

musiksmak: blandat
sport: dans! och gymnastik.. men jag ska snart sluta
galen eller lugn: beror ju på vad jag gör x) 
har du någon gång hört att du sjunger bra: ja. haha
dricker du alkohol: nope, duktig flicka
har du hört att du borde bli modell: haha ja :S Terese sa faktiskt det för inte såå längesen :$ gullunge :)<3
något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder ?
vad tänker du på just nu: öhm.. vad jag ska skriva här ?
vem saknar du?: Flera..






Bara för att inlägget skulle bli lite roligare... OCH för att jag tycker jag är ganska grym ibland. Haha eller inte!



Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0