Lista Terese

UTSÉENDE

vilken ögonfärg har du?: grön/blå
hur lång är du?: 168 tror jag :P
vilken hårfärg har du?: blond
långt eller kort hår?: ganska långt 
piercingar i anisktet?: ALDRIG!
vill du ha kort eller långt hår?: som jag har ;)


SENASTE DU...

åt: subway GOTT!! 
drack: vatten
du fick sms från och vad de stod: Moa - Oj! hörde inte mobilen ;) jag har jobbat :P ni då? <33
du skrev sms till och vad du skrev: Moa - Vad har du gjort i veckan då? <33
sa: var är min mobil!, jag behöver den till det här inlägget :P
kramade: kommer inte ihåg :P


KÄRLEK

är du singel: Japp
ditt förra förhållande va med: har aldrig haft något riktigt förhållanden :P
gillar du någon just nu: noope
hur många seriösa förhållanden har du haft: inga
vill du vara singel: nää
vill du gifta dig: klart jag vill, men inte nu ;)

VÄNSKAP

den som vet mest om dig: vet faktiskt inte
flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: flera BÄSTA!! ;)
någon du saknar att umgås med: Aa
någon kompis som bor långt ifrån dig: Elin ^^ det är fler oxå
den du har mest minnen med: OJ, har minnen med många! ♥
har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: kanske det :P


ÖVRIGT

musiksmak: gillar det som ingen annan verkar gilla xD nä men det är blandat
sport: Gymnastik men ska sluta
galen eller lugn: Det är olika, vet dom som känner mig ;) 
har du någon gång hört att du sjunger bra: vissa har sagt det, men tror dom inte! :O
dricker du alkohol: nej, jag och Linnéa vi är duktiga vi ;)
har du hört att du borde bli modell: haha nää! men visst borde linnéa bli det! ;)
något speciellt du alltid har på dig varje dag: hårspännen i luggen och underkläder ;)
vad tänker du på just nu: om jag ska kolla runt på internet eller gå och lägga mig :P
vem saknar du?: många!


puss på er!// Terese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0