på jobbet

Hej hopp gimmisnopp!

Nu är jag på jobbet. Jag håller på och byter ut några papper i vissa pärmar, men jag måste fråga pappa en sak och han pratar i telefon just nu... Så då passar jag på att blogga en snabbis :)

Imorse gick jag ner med ännu mer skräp. Har ni testat att åka hiss ner och upp, ner och upp... ner och upp typ 10 gånger i rad? Det har jag. Jag kan säga till er som inte har testat; Man blir ganska snurrig.



Idag har jag på mig min bajen tröja! Man måste ju stötta laget... dom har blivit lite dåliga på sistonde. Haha nej förlåt ni är jättebra :)
Jag tog på mig den mest för att igår så hade Terese på sig en AIK tröja! euuh! haha så nu visar jag vilket lag som gäller.



Puss&kram från mig! Dvs Linnéa. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0