Visby

Hejhopp!! jag vet att jag inte är lika bra som Linnéa på att uppdatera, men vi har så mycket att göra här på gotland så jag får ingen tid över till att blogga :/.

Men i alla fall idag åkte vi in till Visby!. När vi kom dit bestämde vi oss för att ta en liten luch på Max så att vi kunde ta en större lite finare middag sen. Men hur slutade det.... jo alla rullade ifårn Max sen orkade vi ingenting mer på hela dan typ xD. Men vi tog en liten middag i alla fall på O'learys och vem var inte då och repade för kvällens spelning brevid.... jo OLA!!! haha!. Man kunde inte se honom men man hörde ;).
Det jag köpte var en shortsdress. För er som inte visste det så gav pappa bort alla mina sommarkläder till nån välgörenhet när jag hade rensat gerderoben, jag delade upp det i ge bort kläder och sommar kläder och såklart så ger han bort alltihopp. Då gav han bla bort min shortsdress så nu har jag en ny ;).

Jag kan inte lägga upp bilderna nu heller, för nu har mickis kameran med alla bilderna och hon är kvar i Visby med Johanna.


Här är i alla fall en bild från min kamera
första doppet när dom kom :D

Härlig låt ;D

GODNATT// Terese ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0