midsommarafton

Hej, Linnéa här!

Hoppas att ni har haft en bra midsommarafton, för det har jag :) Vi har bl.a. ätit god mat, haft frågesport och 5-kamp och bara haft det allmänt mysigt! Vi är ganska många här, närmare bestämt 19 st. PLUS en massaaa äckliga flugor och två söta hundar. Fullt hus med andra ord! x) Haha nej, det är bara kul :)
Helt fantastiskt att det inte har kommit en endaste droppe från himlen idag! Det brukar aalltid, eller ja, nästan alltid regna på midsommar. Men nej, idag har det varit finfint väder! (Y)´

Har tyvärr inga bilder från idag just nu, men jag lägger in en från förra året.




Julia, Elin (som vi saknar!) Jag och Amanda ♥



Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: faster

Gullunge!! jag saknar henne med. Ho saknades hela helgen. Puss i panna Nea <3

2010-06-27 @ 21:18:23
Postat av: Elin

Ååååh saknat er med :* <3333

2010-07-01 @ 22:13:24
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0