Min otroligt jobbiga jobbdag

Hello you!

Idag blev jag färdig med alla pärmarna! Efter det så gick jag ner med allt papper som skulle slängas, till återvinningsstället. Sen kom inte pappa på något som jag kunde göra just då. Så ja, jag satt vid datan och tråkade lite. Tog en kaka då och då. Busigt av mig hihi! Sen efter lunchen, som blev Thaimat ( :D ) , så gick jag i centrumet precis nedanför pappas jobb. Köpte ett nagelack och en tröja.
När jag kom tillbaka så gjorde jag inte så mycket jobbigt direkt. Jag gick ner med lite mer skräp och kopierade papper åt pappa. Nån stans däremmelan fick jag tråkigt igen, så då pratade jag med Terese på msn :D

och ja, eftersom att jag hade lite tråkigt så blev det måånga bilder i webben... Haha dom blir bara oseriösare och oseriösare! Eller hur man nu säger




typ den enda lite seriösa haha







gooott













haha ! jag hatar barfota fötter för er som inte visste det x)
ja, speciellt kalla och typ kladdiga blä!! hahah









fluga







haha snygg frilla eller vad?




Vilken är er favorit? Själv väljer jag nog 9:an... HAHA



ojoj vad många bilder det blev.. och det här är inte ens alla!

och nej fy vad onormal jag är.



Puss!





Kommentarer
Postat av: faster

ha ha ha ha ha ha!!

Jag skulle behövt hjälp på mitt jobb, jag har lite tråkjobb jag med. :) Du e för söt, gilla alla bilder, visa ej för pappa eller chefen... puss Nea mitt i nyllet <3

2010-06-30 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0