Regnet förstörde!!

Idag hade jag, Elin och Elins kompis Oskar tänkt åka till Skara sommarland men regnet förstörde!. När jag vaknade i morse och kollade ut genom fönstret ville jag se solen skina men istället spöregnade det, då blev jag lite ledsen :( . Jag har varit i Skara väldigt många gånger men inte så mång gånger på Sommarland så jag ville verkligen dit.
Istället blev det en slapp innedag med filmer och datorn. fast vid 5 ungefär blev det lite finare väder så då cyklade vi in till stan och köpte glass GOTT!!.
När vi ändå var där hämtade Elin ut sina konfirmations bilder och vem ser man då i foto affären .... jo hon långhåriga i Timotej! :O Tror ni hon kände igen mig ifrån kungträdgården när vi va där och kollade? HAHA nä skoja xD. Elin brydde sig knappt, hon ba vadå de är väll inte så cool henne ser man ju hela tiden :P här verkar alla känna varandra ju :O

GODNATT// Terese♥


Den roligaste delan av sommarland
VATTENLAND!!
Där skulle jag ha lekt idag :( xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0