SHOPPING!

HEJ! Terese här :D
Sorry att jag inte skrev inlägget igår som jag skrev, jag fick ingen tid helt enkelt. Vi satte oss i soffan och såg på Raise your voice när vi kom hem efter badet sen när filmen var slut var jag för trött för att skriva.

Men i alla fall, vi var och shoppade i Skövde igår och det var riktigt mysigt. Jag hade som mål att Köpa en marcara, en bikini och ett par tjocka tights, men det var typ rea i alla butiker så bikinin och tightsen jag ville ha var slut :(. Men jag hittade andra kläder.
Elin drog med mig in på HM där jag nästan aldrig köper kläder för att jag aldrig hittar något där. Men i Skövde hittade jag jätte många fina plagg. Jag skojar inte när jag säger att jag och Elin hade minst 15 olika plagg i omklädningsrummet. När vi skulle ut med alla käder där ifrån skrattade dom som stog i kö åt oss för att det var så mycket xD. Av alla dessa plagg köpte jag i alla fall fyra (mycke för att vara mig ^^). eftersom det var rea på HM blev det inte speciellt dyrt heller!.
Efter vi hade varit inne på HM väldigt länge gick vi och åt en exlusiv lunch på Donken ;D.

DETTA ÄR VAD JAG KÖPTE:


En ljus rosa/ beige fladder T-shirt med pärlbroderi på axlarna
Rea 100:-


Sjömans T-shirt med knyt i bak med ett tunt svart/guld rep
Rea 75:-


Tight svart spets klänning
ej rea 299:-

Svart strand klänning med fransar över bysten (syns inte på bilden)
Ej rea 99:-

 
109:-


Dessa fina klockhalsband hittade vi på gina tricot. Vi köpte dom inte men ska nog göra det senare. Jag gillar inte att ha klocka på armen så detta passar mig mycke bättre. Jag gillade bäst den i silver och Elin den andra, men om jag köper den ska jag klippa bort rosetten den förstör ju hela grejen :O
dom kostar 239:- ( tror jag)

Ha en bra dag!// Terese


Kommentarer
Postat av: Malin

fett snygga kläder terese! :D hoppas vi ses snart miss you! <3

2010-06-30 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0