Gårdagen

Först var det ju meningen att bara jag och Sara skulle åka och shoppa... Men sen kom Terese och Lena också dit efter en stund!
Det vart lite nya saker för allihopa ;) Jag ska snart visa mina köp.
När vi hade varit där så länge att vi var helt slut i benen så tog vi oss hemåt. Terese och Sara följde med mig hem (Lena skulle till stallet :/) Vi tre (eller iaf jag och Terese) ville se vilket hus det är Sara och hennes familj kanske ska flytta till. Men ingen visste vart det låg, såååååå det gick inte så bra. Istället gick vi hem till mig och åt middag, höll på med datan och kollade på tv! :)

Juste! Under dagen så såg vi tre kändisar! Inte världskändisar kanske men... Först såg jag och Sara han Paul Haukka i vakna med the voice. Sen såg jag och Lena hon den där curlingkvinnan, ni vet? Haha, seeen vid tunnelbanan, så såg vi Daniel som åkte ut från idol i fredags. Det var väl lite coolt att se tre kändisar på en dag?

Bilder: (nähääää menar du det? - Ja faktiskt)






Det blev pannkaks-lunch för mig och sara!





Terese




Lena



Terese har fler bilder, men hon är inte hemma..

Det var en ytterst trevlig dag. Haha!

Puss / L ♥


Kommentarer
Postat av: elinskantz

SV: Det är det jag vet inte hur jag villha den :OOO <333

2010-11-02 @ 11:59:14
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0