Happy

Just nu är jag på väg hem... Och vet ni? Jag är på väldigt bra humör idag känner jag! Dagen har faktiskt varit rolig. Det beror inte på att jag var i skolan och hade tråkiga lektioner direkt... Eller jo dom flesta lektionerna var faktiskt roliga! Och lunchen :D Jag, Viktoria, Louise och Lisorna åt ica-mat (haha) i matrummet. Det brukar vi göra på tisdagar och torsdagar tidiga veckor, för då har vi språk och alla har inte det samtidigt. Aja, men asså jag älskar min klass! :D Haha, har man en rolig klass så blir ju även skolan myyycket roligare! Man blir helt enkelt bra glad av dom. Men nu när jag kommer hem måste jag plugga och det gör mig INTE glad. Men sen ikväll så är det dans, och då blir man genast på bra humör igen! Puss / Linnéa <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh va fint hår du hade :D<3

2010-11-12 @ 00:14:16
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Hihi, så lite så gullet ;)<3

2010-11-12 @ 17:29:46
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0