igår

Förlåt för att det inte blev något bloggande igår, men jag hade inte tid. Först var jag på dans, vilket gick awesoooome! På uppvisningen ska vi göra tomtens julverkstad, ingen dans direkt, utan bara en kul grej liksompiksooom. Och då ska jag och Jennifer vara två små gulliga tomtenissar som gör volter och lite coola grejjjer över scenen! Passade ju bra eftersom vi gick på gymnastik förut ;)

Iallafall, direkt efter dansen så skulle jag övningsköra igen. Sara kom dit och sen satt hon i baksätet när jag övningskörde! Det gick bra den här gången också. Det är kul att gasa. Haha!
Sen åkte vi hem till mig och hade lite mycket kul! Efter det så åkte vi in till stan och åt middag på samma ställe som i fredags. Bara för att vi är så påhittiga och fett smöriga. Seeeeen åkte vi till Sara för att hämta grejer för att kunna sova hos mig.
Innan vi somnade så kollade vi på ''Det brinner''. Hahah den är för sjutton läskig ju! Eller det tycker iallafall vi, töntar som vi är. Men vi tycker om att vara oss. (?)












Bästaste!

Puss / L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0