Längtar!!

All snö får mig att längta så sjukt mycket till österike! :O Fast det är fortfarande lång tid kvar. Ni kanske redan vet det men jag åker till österike med familj och vänner varje sportlov, aa eller i alla fall de 6 senaste åren ;) Förra åter och i år kommer Lena att följa med oss :D gaahh!! vill dit nu!!
haha, det är typ bara jag som gillar snö känns det som xD

2010


Lena tog en vilopaus i backen


Lena ramlade ner i halfpipen xD


sara ramla i lössnön ^^


haha! vi åkte tre i ankarliften ^^

2009


Sara och Nikita :D


Jag och Nikita


Sara cool! 8D
grymt snygg bild jag tog va ;)


offpist!! 

94 dagar kvar :D

Puss // Tess ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Åhh jag längtar som bara den jag med!!! :D <3

2010-11-27 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0