En toppen fredag

Idag kom jag till skolan halv ett, hade matte läxförhör, skrev en grej lite snabbt, och slutade 20 i två! :D Vi hade ingen samhällskunskap, så det var ju hur skönt som helst eftersom vi egentligen skulle sluta 5.
Så när jag hade slutat så bestämde jag och Sara att vi skulle ses. Hon hade inte några lektioner alls idag, så det passade ju bra! Vi åkte in till stan och hade det superkul och mysigt. Ni kan ju se själva:


Vi gick först in på ica och köpte det här som vi sen satt och tjockade oss med. Mmmm



När vi va proppmätta så gick vi in på H&M. Vi skapade världens finaste oufits (?)



HAHA  v i  h a r  s n y g g a  r u m p o r .



Såå söt! MIMMI!



hahaha
censur


 
testade hur jag skulle se ut i lugg (a)



Sen gick vi till Lindex och provade lite söta mössor.







Vi är ändå rätt så söta tycker jag.

Du gjorde min fredag till en toppen dag ♥


Puss / L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0