Lång onsdag

Tjaaaa!

Idag började jag 08.00 med idrott ute i härliga kylan. NOOT. Fast första timmen hade vi bara teori inne i ett omklädningsrum, och sen fick man göra lite vad man ville. Då körde killarna fotboll och vi tjejer körde klockan, faaaaaast det gick inge bra, för jag har verkligen ingen bollkontroll :) Jag sprang ett halvt varv runt fotbollsplanen också (a) Känner mig duktig.
Sen fick vi sluta idrotten lite tidigare så det var skönt! Då gick jag och Emelie mot Latte House. Dit kom även Max och Malcom så vi åt lunch där med dom! :) Vi har nästan tre timmar mellan idrotten och nästa lektion på onsdagar, så då gick vi och kollade i lite affärer efter att vi hade ätit klart.

Sen hade vi tre lektioner innan vi slutade klockan fem. På samhällskunskapen kollade vi klart på nån film som ibland hade jätteäckliga scener, uuuusch säger jag bara! Hatar sånt :(

Nej nu ska jag kolla lite på tv
Ha det bra,
Puss / L ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0