Onsdag

Hallå där

Idag gick jag upp 5 eftersom jag var tvungen att platta håret (a) Duschade igår och det betyder att jag blir ett troll, haha :)
Lektionerna rullade på som vanligt. Höll dock på att somna ett antal gånger... Men sen när vi gick och åt lunch så piggnade jag till som tur va, för efter det så bar det av mot gymmet! Där ska vi ha många idrottslektioner framöver :) Det var första gången idag, och det var jättekul och fräscht där! Tummen upp


Dagens lilla klädval.
Provade att ha mittbena idag. Känns lite ovant men söta Sophia tyckte iallafall att jag passade i det! (a)


Nu: Plugga företagsekonomi. Kul.

Ha det super,
Puss / L ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh du passade jätte bra i mittbena och jätte fina kläder :) <333

2010-10-15 @ 11:09:45
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0