Tävlingen- varning för långt inlägg

Haha! vi två och sara skulle till enskedehallen för att kolla på när Jennifer, Kajsa och Cornelia skulle tävla i matta.
Först gick vi och åt middag på ett ställe så vi va typ proppmätta, men sen gick vi ändå till ica och köpte varsin bakelse, en marabou, en fanta wildberry (fett goood!) och en daimtårta. När vi är inne på 7eleven för att sno lite skedar till tårtan ringer jennifer
- Ni måste vara med och tävla!!
- Va!?!?
- Ja, annars måste vi stryka vårt lag!
- Va!?!?
- Skynda er hit, ni har förträning snart!
- VA?!?
PANIK!!!
Vi slutade ju liksom på gympa för ett halvår sen och nu skulle vi helt plötsligt tävla på en massa vi inte kört sen dess! Vi som hade tänkt sitta där och kolla, tjocka oss och ha det lugnt och skönt... Men nejnej, första gången man ska sitta i publiken en hel tävling, så får man tydligen inte det?! Haha nejdå det var faktiskt ganska kul ändå :D Förutom all stress... Direkt när vi kom till hallen så förtränade vi (i panik eftersom vi trodde att vi typ skulle dö). Sen pratade vi ihop oss om vem som skulle köra vad. Och helt plötsligt så skulle vi ut på golvet och tävla! Vi tre hade ju inga dräkter eller nånting! Men vi fixade det på nått sätt, meeen jag (Linnéa) fick springa ut medans jag satte på mig dräkten haha för alla andra hade ställt upp och jag fick ännu mer panik än vad vi hade haft innan.

När vi väl var ute på golvet blev det ganska kaos xD. först startade inte musiken, sen visste vi inte vilken ordning vi skulle stå i, och sen på sista varvet när det var tre personer kvar som skulle köra såg vi att det bara var 7 som hade ställt upp. Så vi som stog på sidan fick panik igen... och ingen av oss kunde varvet. Tillslut knuffade dom upp mig (terese) så jag skulle köra... och jag har inte kunnat köra framåtvarv eftersom jag bara har vridigt mitt i :( Men jag sprang-körde- OCH STOG!! helt galet!
Alla körde och stog på alla varv och vi fick poängen 7.75 ^^ bra med tanke på allt ;)
Efter vi hade kört fick vi i alla fall äta det vi köpte!! hihi


middag


tumblinggolvet :P


haha Terese och Sara!


Linnéa och Jennifer


Kajsa


När vi skulle hem så tappade vi det som var kvar av daimtårtan! :(




Vi kanske ska vara med nästa tävling också (fristående), eftersom dom behöver hjälp från dom bästa! ;)
Puss / Linnéa & Terese ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0