Igårkväll

Godmorgon!

Vi har ju lovat att berätta om igårkväll, både med bilder och text... Så bara för att vi är så snälla så gör vi väl det då! ;D

Efter att Linnéa var klar (hon har ju dans på lördagar) så skulle vi åka till centrum... Vi bestämde oss för att ta samma buss, att Terese skulle hoppa på samma buss som linnéa satt på, fast sin station. Men när hennes station kom så stog hon inte där! Jag (Linnéa) sms:ade och frågade vart hon var, och hon ba ''jag är snart vid busshållsplatsen'' och jag ba ''men vi har redan åkt förbi!'' Hahah, hon hade kollat på klockan på sin iPod och den gick ju heelt feeel! Haha det var ju lite kul. Men Terese fick skjuts till centrum ist :)
När vi sen träffades i centrum så tog vi pendeln in till stan. Där träffade vi Jesper och vi gick och åt lunch/middag (ja, klockan var typ kvart över 5..) på Subway! Gooooott! När vi satt där så sa Jesper helt plötsligt ''Jag vet, sen kan vi väl gå till Lidl och köpa cola, det kostar bara 5 kr för en burk!'' Så vi gick dit och köpte det och jag ( terese) köpte även en hyfsat stor chokladkaka för bara 5 kronor den oxå :O och den smakade som chokladen gör i chokladkalendrarna på jul jätte gott! :D Lidl får tummen upp!
Det kändes som att Jesper kände typ alla i stan för han mötte kompisar hela tiden :P


På tåget hem skulle Jesper övertyga oss om att hans musiksmak var bättre än vår :P










haha!!




flygande snopp :O






Gangsters!!




haha!! vi fick plats båda två i min onepiece ^^

Ha en super dag!
Puss/ Linnéa & Terese ♥


Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: JAHA X)<333

2010-10-17 @ 15:23:57
URL: http://sskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0