Gårdagen..

God morgon!

Igår firade vi dårå Amanda.
Alla kusiner och så här på svenska sidan kom hit. Vi fikade, åt middag och hade det trevligt! :)
När jag, Amanda, Julia och min ena kusin Elin inte hade något att göra så cyklade vi ner till Ica för att köpa nya Marabou sensation (jag hade ju sett den där förut...) men de fanns inte längre :( Så då cyklade vi vidare till Vivo. Men där fanns de inte heller. Istället köpte vi Tom&Jerry kex, Marabou polka, gräddfil och dipp som vi mumsade i oss en stund senare när vi satt på golvet i mitt rum och kollade på ''Bring it on''!
Vi är lite konstiga, för vi doppade kexen i dippen. Det brukar vi göra och det är faktiskt jättegott! Ni borde testa ;)



Elin, Amanda och Julia. Snygga som.. jag vet inte vad



Gårdagens outfit



Ha det super!
Puss
/ L ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

LINNÉA!! INTE OKEJ :O

2010-09-12 @ 17:50:55
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0