En liten hiss & diss


Tuggummi. Om man känner sig ofräsch i munnen, t.ex. om man har ätit mat med vitlök. Då är ett minttuggimmu räddaren i nöden! Dom är inte bara bra för att det fräschar upp munnen... Goda det är dom också!

Snälla, oväntade kommentarer från någon helt oväntad. Man blir ju så glad! Det hände mig på en spanskalektion för inte så längesedan. Jag och Victoria satt och jobbade. Två tjejer jag aldrig har pratat med satt och babblade. Helt plötsligt hör jag någon säga: ''Vad fint hår du har!'' Jag sa: ''Va? Jag?'' och kollade på hon som hade sagt det till någon jag inte fattade vem det var... Hon: ''Jaa, jättefint!'' Sen fortsatte hon bara babbla med sin kompis. Hihi det var ju lite gulligt tycker jag! :)



Att man blir blek så fort. Det hann bara gå nån vecka (kändes det iallafall som) innan all den bruna hud man fått under sommaren hade försvunnit. Inte kul!

Regn. Usch, man märker att det har blivit höst. Det regnar i princip varenda dag nu för tiden. Och när det gör det så blir det så kallt och håret blir som på en trollunge. ÅNEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0