norge






Hejsan!

Jag har inte sagt det, men nu i helgen så var jag i Norge! Blev en kort resa dit eftersom mamma och pappa skulle på fest. Vi åkte i fredags och kom fram rätt så sent efter att ha åkt bil i ca 6 timmar... Vi sov hos morfar som vi brukar :)
Sen i lördags så var jag, Amanda och mamma och shoppade i ''storcenteret'' som dom säger i Norge ;) Hittade ett par svarta jeansleggins och två ringar.
På kvällen var jag, Amanda och Julia barnvakt åt två utav våra kusiner, söta Martin och Marlene! Det var jättekul och mysigt. Som ni ser så åt vi tacos till middag. Mums. Vi kollade även på tv och åt godis å sånt mys. Sen sov vi där :)
Och igår åkte vi hem!

Hoppas ni också hade en bra helg
Puss / L ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack du med kusinvitamin <333

2010-09-27 @ 21:36:59
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0