Profildag

Halloj!
idag var det ingen vanlig skoldag för idag var det profildag. Alla ettor med Turism & Äventyr som profil fick åka till Tyresö. När vi var där fick vi grottvandra, bergsklättra och göra andra smålekar.
Det var tvåorna och treorna som hade ordnat detta till oss.
Det var grymt kul att grottvandra, men det är inget att rekommendera för dem som har klaustrofobi för man skulle ta sig igenom jätte trånga utrymmen.
När min grupp var inne i grottan bestämde vi oss för att vi skulle skrämma gruppen som skulle komma efter oss. Så vi gömde oss inne i grottan, vi fick sitta där i mörkret jättelänge och sen när dom väl kom failade vi totalt xD
Jag tycker i alla fall att det blev en rolig dag, men nu är jag helt slut. Så nu ska jag lägga mig i soffan med ett glas oboy ^^ GOTT!



Bärgsklättring



Silje, Sara och Malin sitter och är söta ^^



Penna i flaska haha xD



Alla ettor i turism & Äventyr :D

Hare gött // Terese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0