helt ok första skoldag efter lovet

Imorse när jag var en liten bit utanför skolan så kommer en i mattegruppen och säger att vi inte har nån matte idag så vi börjar tio över ett! Faaaatta vad skönt, första skoldagen efter lovet så börjar den med att läraren är borta!! Det gjorde inget att jag hade gått dit alldeles för tidigt i onödan, för jag gick och mötte Sara så åkte vi in till stan istället! Vi åt Subway (vad annars liksom) vid vattnet och sen hängde vi vid slottet! Man kan ha vääldigt kul med sånna där vakter ni vet? Haha asså vi ska nog satsa på att bli sånna när vi blir stora!

Seeen hade vi bara en lektion dårå. Den var rääätt så skön, det jobbigaste vi gjorde var att rita hur vi tror att jorden uppstod!... Vi börjar med ett nytt case nu, och det verkar inte bli så jobbigt och tråkigt som jag trodde! Woho!




Fast så här känner jag inför spanskaprovet imorn... Efter dansen blir det plugga,plugga,pluggaaa! (Ingen mening att börja med det nu innan... hihi)

PUSSPUUUUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0