onsdag

Idag känns det inte som att jag varit i skolan för min hjärna typ sov hela dan... Aaaa så då kanske ni förstår hur det gick för mig på spanska nationella?! Läääsförståelse också! Precis. Inte så bra. På en timme skulle vi läsa ungefär 840506 sidor och sen svara på minst lika många frågor. Huuur hade dom tänkt att man skulle hinna det?! Men aja det gick som det gick.
Det är tur att onsdagar är korta, slutade typ halv två. Haha det var ju lite kul, för jag brukar nästan aldrig se några jag känner när jag åker hem... Men idag så träffade jag både Micke ooch Terese och Simone i centrum! Jag hade precis smsat Micke att jag aldrig mer ville se honom... Men sen så ba såg jag honom :pPPpPPp. Typ. Sen när jag väntade på bussen så kom Terese och skulle skrämma mig, meeen hon va inte så bra på det. Men mmm de va coooooooolt.

Efter att jag kommit hem så har jag bara ätit digestivekex med smör och ost (viktig detalj), pluggat lite, duschat, målat naglarna och fixat nya låtar till mobilen. Snart så ska jag hitta lite kläder att ha på mig imorn när vi ska fota oss! Men jag haaar ju ingenting i garderoben?!

Aja,
PUSSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0