%&=(&%"#?(&!¤ SL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GÅ OCH TA ER!!!!

DET TOG TRE FUCKING TIMMAR FÖR MIG ATT KOMMA HEM IDAG!!

Först va det strömavbrott så då väntade vi på centralen i 45 min, sen säger dom att tågen börjat gå från södra så då åker vi tuben sen tvärbanan till årstaberg, efter en lång väntan där så kommer tillslut ett tåg. NEE OCH DÅ BLEV DET FULLT!!!!!!!! SÅ JAG OCH SARA FICK INTE KOMMA PÅ DET :O :O vi fick inte ens komma in i kärringen som körde tågets rum där det var jätte mycket plats, fast jag frågade så snällt O:) bara för hon hade stor rumpa!!!

Och jag som hade tänkt att komma hem och ha en lugn dag utan plugg.. in my dreams JA!



SL TA ER I RUMPAN!!!!!!!!! DÖÖÖ


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller helt med dom kan ta sig i röven!!! :O

2011-04-07 @ 20:32:49
URL: http://malinhellqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0