snaaart lov!

Godmorgon! Idag blir en rolig dag. Roligaste på länge tror jag nog! Faaaast nä. Måste plugga som vanligt... Men sen på kvällen är det iaf dans, tur det. Annars skulle jag typ döött av uttråkning (?).

Igår
så möttes först jag, Sara, Terese och Micke i centrum för att köpa pizzakit. Haha sen åkte vi hiit och gjorde pizza dårå, kollade på "Heartbreak kid" och myyyste som vanligt! Sen kom Martin, Johan och Rydan hit en liten stund. E aa vi satt på golvet i hallen och pratade! Haha ja asså vad gör man inte, alla vill ju liksom va med oss!

Nä, nu måste jag börja plugga... Jippi! Men nu ser jag att det är ju fint väder ute, så jag tror jag ska gå ut göra det istället! Blir liiite roligare då.




PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0