tjatjaaaa bloggeeen

Gissa vad jag gör? Jaaaa devarätt, jag sitter och pratar i Skype som vanligt! Bara för det är så kuul.

Igår lekte jag, Terese, Sara och Micke tillsammans dårå oooch hahaha asså det var längesen jag skrattade så mycket. Först skulle jag, Terese och Sara typ bryta oss in hos Micke, meeen det gick ju sådär. Sen åt vi ju middag på en thairestaurang och deeeeeet var kul ojojoj vad fel det kan bli. Döööööör. Haha sen va vi ju hemma hos mig. Vi låg i en mysig hög och kollade på Hitta Nemooo! Ja, den är bra. Sen sov Sara och Terese kvar här! Bra kväll? Svar ja!

Och idag har jag typ inte gjort nånting förutom att jag va på dans... Men jag satt mest och kollade på för jag håller på å bli jäääätteförkyld. Mmmhmm.



men tjaaa, typ nyss.


PUSSPÅER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0