varning för många bilder!





Knas i Kensington Garden







Amanda





Utanför slottet



Tja *upp med hakan*





Prickig korv



Min bil!



Oooomg va söta!



Camden Market



Madame Tussauds,
Avis Sara?! Fast den liknade inte honom så jättemycket faktiskt...





Dom flesta va ju sjukt lika orginalet!





Tja



Avis terese?!?! Hihihi



Den här bilden ser ju feeeeett verklig ut!



Lika?



Asså hur balla systrar har man inte?!



Tja



Chailatte ♥



Primark! Mycket folk, mycket folk. Men billigt!



Närå vi shoppade inte alls mycket, nääää



Hamleys Toy, 7 våningar leksaker!



Piccadilly Circus



Tja



Vid Tower of London, väääärsta läskiga spökslottet! Asså shiiit jag typ dog



Trodde det stog linter...



Maten va inge god hihi



Tower Bridge



London Eye!



Jag har nog aldrig varit så kissnödig som jag va där uppe... Paniiiiik



Big Ben



HAHA duvan bajsade på mamma



I nån China Town



Och så kan vi avsluta med en bild på oss utanför hotellet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0