(ändrat av Terese!)

Hej vi överlevde igår! Haha det kanske vi inte hade gjort om det hade blivit något annat än 0-0... För då hade alla blivit lite mer galna och då hade lilla jag och Sara typ blivit mosade.
Meen iaf, det var aaaskul ju! Även fast jag aldrig har varit fotbollsintresserad alls så kändes det som att jag va det! Haha det hade inte varit lika kul om vi inte stog i klacken. Det roliga va ju att stå där och hoppa och skrika och sjunga även fast man inte kunde sångerna!

Fast nu funderar jag faktist på att bli AIKare! den klacken såg såååå mycket bättre ut! :D

Tre bilder därifrån:




bra bild, men ungefär så här mycket såg man när det kom massa bengaler och grejer! Cooooolt asså mmmhm


nämen va söta vi e


Den som inte hoppar han e djugårdsjävel!
(Mörtin!!!)

PUSS OCH GODNATT ♥



Update: HAHAHA terese ditt gnagarsvin du kan ju inte ändra mina inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0