barnvakt

Heeej igen. Måste säga att jag tycker vi har uppdaterat bra idag faktiskt! Visst? Värt en applåd.

Just nu sitter jag här i min ensamhet och filosoferar om livet. Nej men typ... Har varit barnvakt åt klara och tyra ikväll, dom somnade för en stund sen. Nu måste jag bara vänta tills föräldrarna kommer hem, så kommer sitta här ett par timmar. Men deeelugnt!

Egentligen hade jag velat följa med in till stan för att kolla på the voice, men eftersom jag är en så ssnnääälll människa så ställde jag upp som barnvakt idag. Plus i kanten till mig! (sen så får jag ju pengar också hihi).. Innan jag kom hit så hann jag få en soffa till mitt rum beställd. Äntligen, måste verkligen få ordning på rummet snart. När jag ändå var i farten så passade jag på att köpa en mysig tröja också. För er som bryr sig. Herregud, det är ju redan höst. Känns iaf så när man vet att skolan börjar snart. Jättesnart. Usch skjut mig. Näääej nu tycker jag det här inlägget blev för negativt. Som alltid då nu för tiden. Men jag menar, tänk på att du är svensk.






Puss på er alla våra 1337 läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0