dagen

Idag skulle alla tvåor till rålis för att spela brännboll.. va inte så taggad på det kan jag ju säga. Såå dåå var det ju tur att man inte behövde va med! Vi va några som körde kubb istället, haha inte direkt för att jag är mycket bättre på det, meeen ändå. När vi spelat klart så gick jag och sara och köpte hårfärg till henne och när vi kom tillbaka hade alla gått. Onödig dag!

Efter att vi två ätit lunch så åkte vi hem till mig för att färga både hennes och mitt hår! Eller rättare sagt, sara färgade och jag tonade. Sara ville färga sitt hår lite ljusare och jag ville få bort utväxten och det orange/röda i mitt och även få det lite mörkare.
 







Typ världens sämsta för- och efterbilder på mig, men det får ni leva med. Jag tycker iaf att resultatet blev ungefär som båda ville! Eller vad tycker ni? Har en känsla av att inte en enda utav våra 1337 läsare kommer kommentera, men man kan ju alltid låtsas.


Nu ska jag snart lägga mig faktiskt. Ska bli skönt att äntligen få den sömn man behöver...
Hörs, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0