Saknat er alla!!

Idag träffade jag Simone, Jenny, Ellen, Korre, Bella och kalle! asså jag har inte träffat nån av dom på hela sommaren helt galet ju! :O Det var i alla fall riktigt roligt att se alla igen!
Först mötte jag upp simpa på tåget och sen jenny på centralen. Sen när vi är påväg till kungsan ser jag Ellen och Korre gå där på gatan! sen när jag och simpa är påväg hem kommer Bella och Kalle upp från ingen stans, trodde båda var utomland lixom.. KNAAAAAAAAAAAAS!

Nu ska jag hem till Linnéa och vara barnvakt till henne! hennes föräldrar har överlåtit ansvaret till mig nu tills söndag för dom åkte till småland. Hoppas jag klarar av den där jobbiga ungen så länge... önska mig lycka till! ;D



Sötnosar <3
(checka Jennys gipsbränna ;D)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till, hoppas du överlever!

2011-08-12 @ 19:55:01
URL: http://Josefineishere.devote.se
Postat av: Anonym

Karl om jag får be/ DFG

2011-08-20 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0