första skoldagen






Tjaaaa söta b-rudar hääär!

Imorse hade jag väckarklockan på 07.00... Hör ni hur tidigt det är eller?! Helt seriöst, jag tror jag gick i sömnen hela morgonen ända tills jag mötte sara. Då var det dags för skola igen, jipiiii! Bästa dagen i mitt liv. NOT. Asså vi fick liksom värsta uppgiften som vi skulle göra klart på en timme?! Så sjuukt jobbig dag. Haha driver. Vi va där i en halvtimme. Det enda vi gjorde var att få busskort, aa förutom sara då för hon är mobbad. Resten av veckan verkar inte heller bli jobbig, tuuummmeen upp på den! Det bästa är att vi börjar "på riktigt" om TRE veckor! Yeeey!

Efter skolan åt vi två på subway (vet att ni är chockade) och kollade lite i affärer innan vi åkte hit! JAAAAA vi har kakorna kvar, dom måste vi ta nu! Och vi som skulle bli nyttiga...

Nä fuck you nu ska vi bli tjocka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0