godmorgon alla fans

Sov ganska länge idag för att vara mig, vad hände liksom? Jaja skönt vare iaf. Har nyss ätit frukost och kollat lite på tv. Å så var jag tvungen att mäta mig, vet inte var jag fick den idén ifrån, men gissa hur lång jag är?!.......

Fel. Kan säga att jag inte har växt en endaste millimeter sen sist jag mätte mig. Kuuuuul. Jag står kvar vid mina älskade 155,5 cm... Julia som är fem år yngre än mig är tydligen bara 1,5 cm kortare än mig?! Aaaah får panik.

Menmen, that's life, nog om det. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Först måste jag städa mitt rum, jippiiii! Senare ska nog ringa min b-ror Terese. Hon ska ta hand om mig från idag till söndag, woopwoop då kan ALLT hända! Untzuntz! Driver.

Nä tjarrå allihopa!



aaahahahah vilken ful unge jag var :')


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa vad du fick i födelsedagspresent? btw söt du är!!

2011-08-15 @ 20:52:30
Postat av: Faster Vera

Naaah få inte panik. det e helt onödigt. Man kan inget göra åt det, det e bara o köpa höööga klackar. ;) Puss i panna fina Nea (o ful unga var du INTE!! bland de sötaste jag sett om jag ska va ärlig!)

2011-08-21 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0