godmorgon då

FML. Vaknade nu. Hur faaaaasiken ska jag kunna vända tillbaka dygnet på en vecka?!

Det är ingen annan hemma heller... Visste att alla utom bullen jobbar, så jag undrade vart hon hade tagit vägen eftersom det var helt knäpptyst när jag vaknade. Så ser jag en liten lapp på golvet utanför mitt rum där det står "Jag är hos Josefin om du undrar. //Julia". Deeet var riktigt naw alltså. Hon är ju bara för gullig ♥

Nu måste jag äta frukost, håller på att dö. Sen får vi se om jag hinner med en sväng till centrum, måste köpa lite smågrejer... Meeen det hinner jag troligtvis inte för klockan fem ska jag vara barnvakt igen! Då kaanske tyra kan göra mig på bättre humör. Hoppas det.


lite så känner jag just nu...

Puss alla fa... Vänta har vi ens några fans? Svar: NEJ


Kommentarer
Postat av: STORT FAN!!

har Rosa det rå?? ni har fler!

2011-08-16 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0